BLOG

Ekwiwalent reklamowy AVE w sporcie
AVE – najprościej opisać jako cennikowe wyliczenie, ile dana marka musiałaby zapłacić za obecność w konkretnym medium, gdyby chciała się tam zareklamować. Jego wysokość jest

Najważniejsze elementy sprawozdania z umów sponsoringowych
Dokument ten jest wymagany w szczególności przez sponsorów, którzy angażują spore środki na sponsoring jak spółki skarbu państwa, które swoją współpracę opierają właśnie na tym

5 Podstawowych Błędów w Sponsoringu
Patrząc na rynek sponsoringu zauważyliśmy 5 częstych błędów. Mówimy tutaj o mankamentach po stronie klubów, sportowców czy innych instytucji sponsorowanych, ale również o pomyłkach sponsorów.

Trendy Social Media w 2019 roku
Jak wiadomo każdy rok przynosi coś nowego, tak również jest w mediach społecznościowych. Co będzie na czasie w tym roku??? ➡️Niech żyją stories Jak pokazują

Dobra oferta sponsoringowa
Bez wątpienia oferta jest jednym z podstawowych narzędzi w działaniach sponsoringowych. Od tego, jak przedstawimy swój klub/event itp. zależy często ilość podpisanych umów. Podstawowym błędem